Tuesday, January 26, 2010

Menonton Filem Adnan Sempit di Alamanda Putrajaya...



Assallamualaikum....
Semalam selepas makan Dim Sum kami pergi menonton cerita Adnan Sempit bersama wife dan Adam..
Cerita ni memang kelakar sebab wife dan penonton ketawa melihat aksi-aksi ketika di tayangkan.. cuma aku je kurang ketawa sebab mungkin tak kelakar bagi aku.. tapi wife aku dan orang lain boleh katakan asyik ketawalah..
Aku ketawa sikit je banyak senyum je..
Aku suka Along raja lawak & Angah raja lawak ...
Tapi yang paling best sekali bagi aku yang aku ketawa sungguh-sungguh adalah bila nak last cerita bila si Adnan ni cuba explaint pada Pakcik atau Dato .Dia cakap broken english .. masih lucu sungguh lah...
Apa pun bagi aku ini cerita Melayu yang paling best untuk tahun ini lawak,jenaka dan juga aksi sempoi... pada watak Adnan tu memang kena pada pelakonnya ...
Pergilah menonton pasti tak rugi punya kalau beli ticket....
Berbaloi-baloi....

Wassallam...

No comments:

Post a Comment